​​پمپ پارت آریا

درب ترمینال
خانه / محصولات /ابزار آلات/درب ترمینال 
در صورت نیاز به خرید مستقیم بی واسطه و عمده می توانید با تماس به شماره های شرکت خرید خود را انجام دهید و لیست قیمت را دریافت نمایید.
تماس : 02632188
ترمینال ریلی چیست؟
ترمینال ریلی: جهت اتصال المان‌ های مختلف در داخل تابلو برق بر روی هرکدام از آن‌ها ترمینال‌ هایی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به هم متصل نمود، ولی زمانی که بخواهیم تابلو برق را با یک تابلو برق دیگر و یا المان‌ های خارجی سیستم و جعبه ترمینال‌ ها (جانکشن باکس) متصل نماییم به یک سری ترمینال مخصوص نیاز داریم که با نصب ریل بر روی سینی تابلو برق ، می‌توان تعداد زیادی از آنها را در کنار هم قرار داد که اصطلاحا به آنها ترمینال ریلی گفته می‌شود.
سایز های ترمینال ریلی
ترمینال‌های ریلی در سایز‌های مختلف معمولا از ۰٫۲۵ تا ۲۰۰ در بازار به راحتی پیدا می‌شود. سایز ترمینال ها برحسب اندازه قطر سیمی که به آن متصل می گردد تغییر می کند و در ساخت آن ها نیز براساس همین موضوع توان جریان دهی را در نظر می گیرند و پلاتین های داخل آن را طراحی و مورد استفاده قرار می دهند، معمولا برای اتصال کابل تغذیه اصلی تابلو برق از ترمینال استفاده می‌شود مگر در زمانی که سایز قطر سیم‌ ها بزرگ بوده و جریان های بسیار بزرگتری را منتقل نمایند و یا خواسته باشیم که تغذیه اصلی را مستقیما به یک کلید اتوماتیک و یا شینه مسی متصل نماییم.