​​پمپ پارت آریا

شیلنگ سمپاش
خانه / محصولات /سمپاش/شیلنگ سمپاش
در صورت نیاز به خرید مستقیم بی واسطه و عمده می توانید با تماس به شماره های شرکت خرید خود را انجام دهید و لیست قیمت را دریافت نمایید.
تماس : 02632188
یکی از مهم ترین بخش های دستگاه سمپاش، شیلنگ می باشد. شیلنگ سمپاش فشار قوی از مواد پی وی سی تقویت شده ایجاد می گردد. در واقع از نظر انعطاف این دسته از شلنگ بسیار منعطف و سبک بود و از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی  برخوردار می باشد. ایده آل برای استفاده با مواد شیمیایی کشاورزی، کودها، آب یا هوای فشرده است. این شیلنگ ها در قطر ها و طول متفاوت تولید می گردند. شیلنگ سمپاش کشاورزی یکی از فرآورده ها و محصولاتی است که به نوعی یاری دهنده به صنعت کشاورزی و کشاورزان، برای نابودی آفت ها است. 

راهنمای خرید شیلنگ سمپاش: جنس و کاربرد
جنس مواد اولیه شیلنگ های سمپاش و همچنین کیفیت این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شیلنگ ها برای انتقال سموم کشاورزی استفاده می شوند و از آنجایی که این سموم برای سلامتی بسیار خطرناک و کشنده هستند، شیلنگ ها باید بسیار با کیفیت باشند و از نشت سموم به بیرون جلوگیری کنند.
شیلنگ سمپاش دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و به دلیل محکم بودن و جنس بسیار مقاومشان در موارد بسیاری از جمله سمپاشی در مزارع و گلخانه ها و باغ های مختلف، شستشوی انبارهای و سوله های بزرگ، استفاده از صنایع مختلف و کشتیرانی و غواصی، استفاده در معدن ها و بسیاری موارد این چنین کاربرد دارند.
  شیلنگ های سمپاشی دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی هستند و کاربردهای بسیار متنوعی نیز دارند. معمولا این شیلنگ ها از چندین لایه محکم و مستحکم ساخته می شوند تا در برابر فشارهای بسیار بالا دچار آسیب نشوند.
مهم ترین ویژگی های شیلنگ سمپاش
        انعطاف پذیری بالای شیلنگ ها: این شیلنگ ها به دلیل استفاده در مساحت های زیاد باید از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند تا به راحتی مورد استفاده قرار گیرند و برای اپراتور آن ایجاد فشار نکنند.
        عمر مفید شیلنگ سمپاش: این شیلنگ ها دارای کیفیت بالا و عمر مفید بیشتری نسبت به شیلنگ های معمولی هستند.
        مقاوم در برابر پارگی: از آن جایی که از این شیلنگ ها برای انتقال سموم مختلف استفاده می شود مقاومت بالای ان ها بسیار مهم است. در صورت پارگی سموم موجود در آن به افراد آسیب می رساند.
        مقاومت بالا در برابر اسید ها: یکی دیگر از ویژگی های مهم این شیلنگ ها مقاومت بالای آن ها در برابر اسید های مختلف و نفت و تینر می باشد.
        قابلیت انتقال مواد شیمیایی و حلال ها
        تحمل فشار کاری بالا: میزان استفاده از این شیلنگ ها بالاست و بیشتر از ۲۰ تا ۱۴۰ بار مورد استفاده قرار می گیرند.