​​پمپ پارت آریا

شلنگ آبیاری قطره ای
خانه / محصولات / ابزار / شلنگ آبیاری قطره ای
در صورت نیاز به خرید مستقیم و عمده می توانید از طریق تماس با شماره های شرکت خرید خود را انجام داده و لیست قیمت را دریافت نمایید.
تماس : 02632188
امروزه با توجه به کمبود آب در حوزه کشاورزی، فناوری های آبیاری قطره ای، ظهور این روش نوین آبیاری، به میزان قابل توجهی از هدر رفت بیش از حد آب جلوگیری می کند. در واقع آبیاری غرقابی از بین رفته است و همه باید از سیستم آبیاری جدید (آبیاری تحت فشار) استفاده کنند. لوله آبیاری قطره ای باغ یا شلنگ آبیاری قطره ای باغ از لوله های پلی اتیلن نرم یا (LDPE) ساخته شده است. مصرف اصلی این لوله ها برای آبیاری قطره ای باغچه استفاده می شود. این لوله ها در بازار ایران با نام های لوله لودن، شلنگ آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن قطره ای، لوله آبیاری قطره ای، لوله قطره ای باغ، لوله پلی اتیلن 16 میلی متری شناخته می شوند.
لازم به ذکر است لوله آبیاری قطره ای به صورت قطره چکانی به بازار عرضه می شود

نوع شلنگ آبیاری قطره ای چیست؟
جنس شلنگ آبیاری قطره ای پلی اتیلن یا به اصطلاح لوله لودن می باشد که بهترین ماده برای تهیه این لوله ها می باشد. در استانداردهای لوله های آبیاری قطره ای از موادی استفاده می شود که آنها را در برابر نور خورشید مقاوم می کنند تا بادوام باشند. .
لازم به ذکر است شرکت مهراوند تمامی لوله های خود را با پلی اتیلن نو یا مواد نو تولید می کند و همچنین تمامی لوله های این شرکت دارای استاندارد درجه A یعنی بهترین نوع لوله می باشد.
فشار قابل تحمل شلنگ های آبیاری قطره ای چقدر است؟
لوله های آبیاری قطره ای باغ بر اساس استانداردهای موجود تا فشار 4 بار را تحمل می کنند. این لوله ها از پلیمرهای کم چگالی، گریدهای PE32 و PE40 با خط تولید ویژه لوله های LDPE در قطرهای 16 تا 32 میلی متر و فشار کاری 2.5 تا 6 اتمسفر تولید می شوند.
موارد استفاده از شلنگ آبیاری قطره ای باغچه
آبیاری کشاورزی، آبیاری درختان باغ، آبیاری گلخانه ای، آبیاری خانگی، آبیاری در زمین های شیبدار
مصارف خانگی شیلنگ های آبیاری قطره ای
این لوله ها در باغ، گلدان، گیاهان آپارتمانی، بالکن، تراس، پاسیو و فضای سبز مجتمع های آپارتمانی مسکونی، درختان میوه در حیاط و یا فضای باز ویلا کاربرد دارند.
کاربردهای کشاورزی شلنگ های آبیاری قطره ای
از این لوله ها در گلخانه، باغ میوه، باغ پسته، انواع صیفی جات، گل های تزئینی، دارویی استفاده می شود.