​​پمپ پارت آریا

فلوتر چهارگوش و بیضی
خانه / محصولات /ابزار آلات/فلوتر 
در صورت نیاز به خرید مستقیم بی واسطه و عمده می توانید با تماس به شماره های شرکت خرید خود را انجام دهید و لیست قیمت را دریافت نمایید.
تماس : 02632188
فلوتر برقی چیست ؟ قطع‌کن یا همان فلوتر برقی ، یک رله‌ی الکتریکی است که برای کنترل سطح مایعاتی استفاده می‌شود که رسانای برق هستند. استفاده از قطع‌کن، برای جلوگیری از سرریز شدن سیال و همچنین بازگشتن آن انجام می‌گیرد. این کار، به کمک یک گوی تو خالی و سبک، به اضافه‌ی سه عدد سیم انجام می‌گیرد. یکی از سیم‌ها مشترک است و دو تای دیگر هم کنتاکت باز و بسته هستند. با کمک این اجزا، سطح آب مخزن بالا و پایین می‌شود که باعث می‌شود سطح فولیتر هم تغییر کند. این امر سبب می‌شود تا گوی هم حرکت می‌کند. این موضوع سبب می‌شود تا کنتاکت تعبیه‌شده در سیستم قابلیت قطع و وصل شدن پیدا کند.
کاربرد قطع‌کن یا فولیتر
کنترل سطح مایعات با فلوتر و همچنین کنترل پمپ‌ها در دستگاه‌های برقی، اصلی‌ترین کاربرد قطع‌کن است. یکی از مسائلی که می‌تواند آسیب جدی به یک دستگاه وارد کند، کار کردن پمپ سیستم، بدون آب است. در صورت استفاده از فولوتر ، از چنین اتفاقی جلوگیری می‌شود.
همچنین پر شدن بیش از حد یک مخزن و سر ریز شدن مایع از آن هم می‌تواند هم سبب آسیب به ماشین شود و هم در محیط‌های صنعتی ممکن است احتمال بروز حادثه را افزایش دهد. استفاده از قطع‌کن برای چنین شرایطی هم توصیه می‌شود. برای این که دستگاه، از مایع خالی نشود، یا این که بیش از اندازه پر نشود، فلوتر می‌تواند قابلیت پر کردن و تخلیه‌ی اتوماتیک مخزن را هم به سیستم اضافه کند. هدایت مایعات درون دستگاه نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که فلوتر می‌تواند اضافه کند.