​​پمپ پارت آریا

چه علف تراشی بخریم ؟
برای پاسخ به سوال شما، باید بدانیم که چه نوع علف تراشی می‌خواهید. علف تراش‌ها به دو دسته موتوری و برقی تقسیم می‌شوند1. علف تراش‌های موتوری با استفاده از موتور بنزینی که روی آنها سوار شده است، نیروی محرکه خود را تامین می‌کنند و قدرت ۱٫۵ الی ۳ اسب بخاری برایشان در نظر می‌گیرند که بسته به نوع کار و حجم کاری که انجام می‌دهند، متفاوت هستند1.
بسته به نوع کاربرد و نیاز شما، علف تراش مناسب را انتخاب کنید. اگر سطح زمین شما صاف و کم است، علف تراش برقی مناسب است. در صورتی که سطح زمین شما بزرگ و پوشیده از علف های هرز است، علف تراش موتوری مناسب است














​​​​​​​
علف تراش برقی چه مزایایی دارد؟​​​​​​​ 
علف تراش‌های برقی با استفاده از برق خانگی یا باطری‌های قابل شارژ، نیروی محرکه خود را تامین می‌کنند. این علف تراش‌ها کمتر صدایی از خود به جای می‌گذارند و همچنین برای محیط زیست بهتر هستند.
علف تراش باید چطور شسته شود؟​​​​​​​
برای شستشوی علف تراش، ابتدا باید موتور را خاموش کنید و سپس با استفاده از یک پارچه نرم و خیس، قسمت های آلوده به گل و خاک را پاک کنید. همچنین می توانید از یک برس نرم برای پاک کردن قطعات دشوار استفاده کنید.


آیا علف زن و علف تراش فرق دارند؟
علف تراش و علف زن هر دو برای هرس کردن و کوتاه کردن علف های هرز و چمن استفاده می شوند. اما تفاوت بین آنها در قدرت و سایز آنهاست. علف تراش بیشتر برای کارهای سنگین و بزرگ مانند کوتاه کردن خار و علف های زمین های کشاورزی استفاده می شود. در حالی که علف زن بیشتر برای کارهای سبک مانند کوتاه کردن چمن های بلند و علف های هرز اطراف باغ استفاده می شود. 

چگونه علف تراش را نگهداری کنم؟

برای نگهداری از علف تراش، باید به موارد زیر توجه کنید 

  • پس از استفاده از دستگاه، تیغه علف تراش را تمیز کنید.

  • فیلتر سوخت و فیلتر هوا را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.

  • سر دنده های علف تراش را چرب کنید.

  • نخ علف تراش را مرطوب نگه دارید.

  • دستگاه را در محل خشک و خنک نگهداری کنید.